sorry

2010-01-10, 23:43:09 / Kategori: Allmänt
tyvärr måste jag avsluta bloggen här, för bloggen heter trotts allt linaandreas och det finns inget mer linaandreas, och jag tror aldrig mer det kommer bli något linaandreas mer heller,
det bästa hade väl varit om vi aldrig hade setts, men då hade jag aldrig heller fått såna underbara minnen med en så underbar person som dig,
kärlek är bajs, skit, och det slutar alltid med tårar, varför vill människor ens bli kära? för att få gråta lite elr?
jag känner mig äcklig och smutsig som behandlat dig som skit, förlåt, man saknar inte det fören man förlorat det.
synd vår kärlek inte klarade av det längre. Tack för denna tiden Andreas.
Och Herkules, min lilla bejbi, du är så söt, glöm inte mig .

Andreas

Hej hej. Det stämmer inte längre vår kärlek har klarat det med och jag har förlåtet dig för dem misstag du gjort. Men det är inte bara du jag hade strul ett tag med men det är fixat. Glad att vi bestämt oss för det här tror vi klarar det här hindert också hjärtat. Jag älskar dig <3



2010-01-24, 22:44:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?