Sol sol och ännu mera sol ! :D

2009-08-08, 03:16:53 / Kategori: Allmänt
Ja sicket väder det varit de senaste dagarna! helt underbart:)
på söndag åker mamma och hälsar på sandra. Hoppas dom får det roligt tillsammans och att mamma inte dör av värme, haha :D
så nu ska vi ha lite samanfattning om de senaste dagarna:
Tisdag: massor med hemskt hände, världens dåligaste dag, men men, andreas hjälpte pappa att måla i simrislund och senare på eftermiddagen åkte vi hem till andreas föräldrar några timmar.
Onsdag: Jag och andreas bårkade för sista gången (typ) , bestämmde oss för att växa upp och ta vara på den tid vi har tillsammans. Allting blev bra och det blev en bra dag och vi somnade gott, andreas hjälpte pappa även denna dag.
Torsdag: vaknade svin tidigt, åkte med andreas pappa till ystad. Andreas skulle på ett möte. Åkte hem efter, spelade kort hela kvällen och andreas vann och klassade ut mig totalt och jag blev en dålig förlorare.
Fredag: andreas hjälpte pappa, sen har vi stor städat rummet och halv 7 fick vi gäster. Åt jätte gott grillat och senare körde jag och andreas ner till tudeludan och tog ett kvällsdopp. Nu ska vi nog sova, är döds trött:)
Ha det fint, ! cia

Raadza

Aww fint skrivet. Älskar dig <3<3



2009-08-08, 15:49:15 URL: http://www.raadza.se/

Anonym

Ha de fint själv på dig "lilla" Lina:)

Tag väl hand om dig när jag är iväg.

Ses om en vecka:))

Älskar dig!!/mamma



2009-08-08, 21:38:29

Anonym

Jag var med i ystad i Torsdags (a) Sjukt skoj var det! Och gott att röka en cigg & dricka X-Ray ;) Vill du ha en ny design? Jag kan göra en till er! :) HELT GRATIS! Massa Kramar till dig & Min storebror!



2009-08-10, 01:05:58

Tobbe

Jag var med i ystad i Torsdags (a) Sjukt skoj var det! Och gott att röka en cigg & dricka X-Ray ;) Vill du ha en ny design? Jag kan göra en till er! :) HELT GRATIS! Massa Kramar till dig & Min storebror!



2009-08-10, 01:07:11 URL: http://tobbeandersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?