Oj Oj:O

2009-12-18, 10:58:55 / Kategori: Allmänt
kom precis på att jag faktiskt har en blogg och jag är lite skriv sugen.
sitter hemma hos andreas. vaknade vid typ 8 och kunde inte andas, har blivit förkyld och har svin ont i halsen, jävla skit alltså! det snöar värre än jag vet inte vad , och jag gick till ica vid 9... man har inget att göra ute när man är förkyld! man blir bara sjukare, men men det sket jag i ju.. handlade mat och hår färg, ska bli brunett hade jag tänkt =) har precis fått i mig en en kopp te så man kan få ner något i halsen.

Paradise hotel var igår och min favorit åkte ut- Andreas :'( satt och grät framför tvn när jag såg det!
men nu ska Rami bort och catja ska vinna! så är det bara, .. ja jag har blivit helt besat av paradise hotel, sitter och läser deras bloggar på tv6.se och kollar alla klipp som inte är med i tvn och så klart det bästa i hela programet, pandoras ask. I pandoras ask kommer det alltid fram massa roliga och pinsama frågor , så kul och se när alla sitter och skäms eller bråkar :)
Dem som jag tycker ska vinna paradise hotel är 1. Catja 2. Greta 3. Simon 4. Anneli 5. Erika och sen ska resten ut, dom andra förtjänar inte en plats i finalen!

Vill bara att alla ska veta att jag älskar min familj jätte mycket även fast jag inte är så mycket hemma, längtar tills vi flyttar till simrishamn! <3

mamma

Hej min "lilla" tös!!

Du är säkert jättefin som brunett(också)

Jag älskar dig också:)

Puss o kram



2009-12-18, 19:57:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?