4 Augusti

2009-08-04, 00:09:26 / Kategori: Allmänt

Har varit lite dålig på att skirva här de senaste dagarna. Men nu är vi iaf hem kommna från ett riktigt regnit Göteborg. Vi hade det jätte mysigt där. Efter Liseberg på torsdagen så träffade vi Lovisa, riktigt skoj eftersom jag inte träffat henne sen jag vet inte när.
De senaste dagarna har vi bara tagit det lugnt. Jag har lärt mig fiska av Andreas:) rätt roligt när man fångar ngt. Har fångat två sillar haha men men ,
Livet flyter på som vanligt och jag blir bara mer och mer nervös för varje dag som går eftersom det närmar sig skolstarten. Ska bli jätte roligt att börja gymnasiet och träffa lite nytt folk ,
men samtidigt ledsamt eftersom jag kommer tappa kontakten med många av mina andra vänner som jag har i Simrishamn.

I love you now and forever, Always you in my heart, Andreas<3

Tobbe

Naaw! Ni är underbara ni! Älskar er! <3



2009-08-13, 02:49:06 URL: http://tobbeandersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?